Moja kolorowa jesień

Nie wiem gdzie mi ten czas umyka, ale średnia z ostatnich miesięcy to jeden post na miesiąc. Listopad ma się ku końcowi, a wraz z nim czas na udział w kolejnym wyzwaniu Szuflady i już zdążyłam pomyśleć, że w tym chyba miesiącu zrezygnuję. Wszystkie ostatnio zaczęte prace biżuteryjne mam w zupełnie niepasujących do wyzwania kolorach. 

Na szczęście mnie olśniło, że czapka, którą mam zaczętą na drutach będzie pasować idealnie. Raz, że na jesień, dwa, że tonacja też jesienna.





Włóczka to Schoppel Gradient - wpadłam na nią całkiem przypadkiem w sklepie welnabawelna.pl i zakochałam się w tym odcieniu. I mimo że polowałam tylko na zielone merynosy dla syna i miałam mocne postanowienie pooszczędzać przed świętami, to i tak się skusiłam. 

Jest to 100% wełna, włókno nieco sztywne, jakby lekko sfilcowane, więc nie widać skrętu ani pojedynczych nitek.  Włóczka jest niegryząca i co najważniejsze w pięknych, przenikających się gradientowo odcieniach.

Wzór na czapkę znalazłam TUTAJ na Ravelry. Czapka jest zrobiona z jednego motka, trochę mi nawet zostało.

A tak się prezentuje na mojej głowie - jesień w tym roku jest dla mnie wyjątkowo kolorowa, biorąc pod uwagę jeszcze kolor kurtki :)




Pracę zgłaszam na listopadowe Wyzwanie Szuflady - Zabawa kolorem.




Komentarze

  1. Ale rewelacyjna czapka! Super- kolory szalenie mi się podobają i wzór również. Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ta włóczka zdecydowanie coś w sobie ma. Takim samym wzorem można od razu zrobić komin.

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie cudne kolory. Czapka jest prześliczna i bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czapka i śliczne kolory! Witam w Wyzawaniu Szuflady. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie prace! Cudne kolory i kompozycja, dokładne wykonanie. Brawo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory !Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często oglądane