Nocne niebo

Wrzesień minął mi nie wiadomo kiedy. 
Na wyzwanie Szuflady w tym miesiącu przygotowałam broszkę, która przedstawia Księżyc na wieczornym niebie.  Pomysł pojawił się już na początku miesiąca, ale wykonanie odkładałam bo myślałam, że mam jeszcze czas. A czas zleciał zdecydowanie za szybko...

Broszka została wykonana techniką haftu koralikowego i pierwszy raz haftowałam bez kaboszonu, co okazało się dla mnie pewnym wyzwaniem.
Użyłam koralików Toho w różnych rozmiarach oraz kilku FirePolish i jedego krysztłka bicone, który jednak jest mało widoczny na tym granatowym tle.



Kolorystyka znakomicie dopasowała się do mojego nowego kostiumu i będzie w sam raz na ewentualne rozmowy kwalifikacyjne. Trzymajcie kciuki ;)




Broszkę zgłaszam na wrześniowe Wyzwanie Szuflady Nieboskłon. 





Komentarze

Prześlij komentarz

Często oglądane