Filcowe zabawy z dinozaurami

Dziś u mnie filcowo. 
Stworzyłam niedawno mini-matę do zabawy w prehistorię. Tym razem zabawka jest dedykowana dla mojego młodszego szkraba, któremu bardzo spodobał się film pt. "Dobry Dinozaur", a co za tym idzie - wszystko co związane z dinozaurami.
Tak nawiasem mówiąc, ta pięknie zrobiona animacja opowiada w zabawny sposób, co by było gdyby 65 mln lat temu meteoryt ominął jednak Ziemię...

Z filcu powstała trawa, rzeczka z kamiennym mostkiem, grota oraz groźny wulkan.
Wykorzystałam też istniejące w domu zasoby figurek oraz drzewek (które do tej pory nie cieszyły się zainteresowaniem) i tak powstał pradawny świat. 




Uwaga! Wulkan zaraz wybuchnie!



W rzece są niewielkie nacięcia, żeby można tam było włożyć kąpiącą się figurkę. 
Lawa jest chowana we wnętrzu wulkanu. Zdecydowałam, że nie będę przyszywać poszczególnych elementów do maty, żeby można było dowolnie zmieniać konfiguracje.
Mój trzylatek dzielnie mi pomagał w pracy - układał wzory z fragmentów filcu, ciął ścinki na mniejsze kawałki i cierpliwie czekał na efekt końcowy :) 

Miłego dzionka!

Komentarze

Często oglądane